فایل نیک

Filenik

فایل نیک

Filenik

مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارت ‌های یادگیری الکترونیکی با رضایت و پیشرفت تحصیلی


مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارت ‌های یادگیری الکترونیکی با رضایت و پیشرفت تحصیلی

مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارت ‌های یادگیری الکترونیکی با رضایت و پیشرفت تحصیلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارت ‌های یادگیری الکترونیکی با رضایت و پیشرفت تحصیلی

مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارت ‌های یادگیری الکترونیکی با رضایت و پیشرفت تحصیلی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 88 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 74

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2 مقدمه. 12

2-1 فناوری اطلاعات و ارتباطات... 12

2-2 تعامل در آموزش از راه دور. 

2-2-1 تعامل استاد – دانشجو............................................... 14

2-2-2 تعامل دانشجو – دانشجو........................................... 14

2-2-3 تعامل دانشجو – محتوا............................................ 14

2-2-4 تعامل استاد – محتوا..................................................... 15

2-2-5تعامل استاد-استاد........................................................... 15

2-2-6تعامل محتوا-محتوا......................................................... 15

2- 3 مراحل تکامل فناوری آموزشی.. ............16

2-3-1 فناوری توزیعی .........................................................   16

2-3-2 فناوری اشتراکی.........................................          16

2-3-3 فناوری تعاملی....................................................         17

2-4 نظریه‌های مورد استفاده در فناوری آموزشی.. 18

2-4-1 نظریه رفتارگرایی.................................................          18

2-4-2 نظریۀ شناخت گرایی....................................... 19

2-4-3 نظریۀ سازنده گرایان............................................ 19

2-5 دسته‌بندی آموزش الکترونیکی.. 20

2-5-1 یادگیری شخصی................................................... 20

2-5-2 یادگیری جمعی..............................................         21

2-5-3 کلاس‌های مجازی.................................................. 21

2-6 آموزش از راه دور. 21

2-6-1 نسلهای آموزش از راه دور............................ 22

2-6-1-1 نسل اول...........................................................23

2-6-1-2 نسل دوم.........................................................24

2-6-1-3 نسل سوم............................................................24

2-6-1-4 نسل چهارم......................................................24

2-6-1-5 نسل پنجم....................................................24

2-6-2 تاریخچه آموزش از راه دور در ایران.........................  25

2-7 آموزش مجازی.. 25

2-7-1 شیوه‌های آموزش مجازی.....................................  28

2-7-1-1 آموزش فاصله‌ای.........................................28

2-7-1-2 آموزش الکترونی.........................................28

2-7-1-3 پخش شبکه‌ای تعاملی...............................28

2-7-1-4 پخش شبکه‌ای زنده..............................................29

2-7-1-5 همایش‌های روی خط......................................29

2-7-1-6 آموزش آن‌لاین..............................................29

2-7-1-7 پخش شبکه‌ای.................................................29

2-7-1-8 هم اندیشی مجازی............................................29

2-7-2 عناصر آموزش مجازی............................................30

2-7-2-1 هدف‌های برنامه درسی..............................30

2-7-2-2 فعالیت‌های یادگیری.......................................30

2-7-2-3 مواد و منابع یادگیری...........................................31

2-7-2-4 محتوای الکترونیکی.......................................31

2-7-2-4-1 استانداردهای محتوای الکترونیکی............32

2-7-2-4-2 بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی........33

2-7-2-5 سامانه مدیریت یادگیری......................................35

2-7-2-6 نقش معلم در محیط‌های یادگیری الکترونیکی...............35

2-7-2-7 مهارت‌های موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی.....................37

2-7-2-7-1 مهارت به کارگیری رایانه....................40

2-7-2-7-2 مهارت در به کارگیری ابزارهای اینترنتی و سامانه‌های مدیریت یادگیری....40

2-7-2-7-3 مهارت در به کارگیری تجارب اولیه..................41

2-7-2-7-4 مدیریت زمان...............................................41

2-7-2-7-5 مهارت‌های زبانی......................................42

2-7-2-7-6 مهارت‌های نوشتاری..............................42

2-7-2-7-7 مهارت حل مساله................................................42

2-7-2-7-8 مهاررت تفکر انتقادی...............................43

2-7-2-7-9 مهارت پرسشگری..........................................45

2-7-2-7-10 مهارت به کارگیری شیوه‌های مطالعه و یادگیری.......... 45

2-7-2-7-11 مهارت فراشناختی......................................46

2-7-2-7-12 مهارت خودرهیابی.......................................47

2-7-2-7-13 مسئولیت‌پذیری...................................................48

2-7-2-7-14 خودارزیابی...............................................48

2-7-2-7-15 مهارت برقراری ارتباط همزمان و ناهمزمان...............49

2-8 رضایت تحصیلی.. 50

2-8-1 خودتوانی اینترنتی یادگیرنده...................................52        

2-8-2 پاسخگویی به موقع مدرس...............................52       

2-8-3 انعطاف پذیری دوره یادگیری الکترونیکی..................52        

2-8-4 کیفیت دوره یادگیری الکترونیکی..........................52        

2-8-5 کیفیت فناوری...................................................53      

2-8-6 سودمندی سامانه...............................................53       

2-8-7 سهولت استفاده از سامانه......................................53       

2-8-8 تنوع در ارزیابی...................................................53      

2-9 پیشرفت تحصیلی..

2-10 ارزشیابی کیفیت دوره‌های یادگیری الکترونیکی..

2-11 جایگاه مهارت‌های یادگیرنده الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاه‌های مجازی.. 57

2-12 پیشینه پژوهش... 60

2-12-1 پژوهشهای انجام شده خارجی.........................60       

2-12-2 پژوهشهای انجام شده داخلی............................63       

2-13 جمع بندی.. 70

دانلود مبانی نظری و پیشینه رابطه مهارت ‌های یادگیری الکترونیکی با رضایت و پیشرفت تحصیلی

پاورپوینت کشت هیدروپونیک گیاهان (کشت بدون خاک)


پاورپوینت کشت هیدروپونیک گیاهان (کشت بدون خاک)

کشت بدون خاک ویا خارج از خاک یعنی که گیاه چرخه کامل زندگی وتولید مثل خود را بدون تماس ریشه با محیط طبیعی خود یعنی خاک انجام دهد این تکنولوژی باید اجازه رشد ونمو گیاه از بذر تا بذر را بدهد، یعنی پس از جوانه زدن بتوانیم بذوری تولید کنیم که زنده وقابل کشت باشند محلول غذایی که در ارتباط با گیاه قرار دارند باید آب واکسیژن محلول و12عنصر ضروری را عموما ب

دانلود پاورپوینت کشت هیدروپونیک گیاهان (کشت بدون خاک)

پاورپوینت کشت هیدروپونیک گیاهان 
پاورپوینت کشت بدون خاک
مزایای کشت هیدروپونیک
تجهیزات هیدروپونیک
دسته بندی کشاورزی و زراعت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1713 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 73

 کشت بدون خاک ویا خارج از خاک:

یعنی که گیاه چرخه کامل زندگی وتولید مثل خود را بدون تماس ریشه با محیط طبیعی خود یعنی خاک انجام دهد. این تکنولوژی باید اجازه رشد ونمو گیاه از بذر تا بذر را بدهد، یعنی پس از جوانه زدن بتوانیم بذوری تولید کنیم که زنده وقابل کشت باشند محلول غذایی که در ارتباط با گیاه قرار دارند باید آب واکسیژن محلول و12عنصر ضروری را عموما به صورت یونهای حاصل از نمک های محلول وگاها تحت فرمهای الی (اهن )را در اختیار گیاه قرار دهد تکیه گاه گیاه نباید هیچ گونه نقش غذایی داشته باشد واصولا بایستی از نظر شیمیایی خنثی باشد وفقط جهت آسان کردن اکسیژن رسانی به ریشه وتکیه گاه محکمی برای گیاه میباشد.  

تاریخچه

RABYمیگویدکه قوم ازتک در باتلاقهای نزدیک شهر مکزیکو کشاورزان روی نوعی تیر های به هم بسته وشناور ونوعی نی وجگن وگیاهان مردابی پوشیده با یک نوع کود پوسیده اقدام به کشت می کردند، بدین صورت ریشه وگیاه داخل اب شناور شده ونادانسته اقدام به نوعی کشت هیدرو پونیک یعنی اکی کولتور مینموده اند .بعضی اصل ومبدا ان را به فردی سوئدی به نام de saussure سال 1804وبرخی به فردی فرانسوی به نام bouss ingaultدرسال 1851نسبت میدهند اصطلاح هیدرو پونیک درسال 1930 به وسیله gerick  استاد دانشگاه کالیفرنیا در امریکا به کار گرفته است که از زبان یونانی هیدرو یعنی اب وپونوس یعنی کارامده است .

زمینه های کاربرد: 

کاربرد در تحقیقات :شروع تکنولوژی کشت روی محیط مصنوعی مایع به محققینی بر میگردد که قصد کنترل دقیق پارامتر های تغذیه ای محیط ریشه را داشته اند.

کاربرد کشاورزی :این تکنولوژی مختص کشت در گلخانه ها وسایبان های پلاستیکی در زمینه تولید صیفی ،گل ونهال میباشد.

باغداری اماتور یا غیر حرفه ای :از این تکنیک برای تولید گیاهان زینتی وادویه ای وصیفی استفاده میشود در واقع در اینجا مواد اولیه گیاه همراه سوبسترا باک یا گلدان وماده غذایی بصورت بسته به همراه بروشور حاوی اطلاعات لازم در اختیار اشخاص علاقه مند قرار داده میشود 

کاربرد تکنولوژی پیشرفته :برای تنظیم PH،هدایت الکتریکی ،تعادل یونی ،وظرفیت نگهداری وحفظ و...باید

صورت گیرد وهر گونه اشتباهی در تغذیه اب وعناصر معدنی گیاه سبب اثر روی رشد گیاه خواهدداشت. 

 کیفیت محصول: برخی بی مزگی وابی بودن را مربوط به این کشت میدانند. 

 ولی کیفیت تنها مزه نیست بلکه مشخصات قابل اندازه گیری مثل پروتئین ،ویتامینها ،ومیزان باقی مانده سموم و...است . 

مزایای کشت هیدروپونیک:

تجهیزات هیدروپونیک:

انواع سیستمهای هیدروپونیک:

متغیرهای مشترک سیستمها:

انواع محیط های کشت:

مواد دانه بندی شده:

NFT:

پشم سنگ:

...

دانلود پاورپوینت کشت هیدروپونیک گیاهان (کشت بدون خاک)

مبانی نظری و پیشینه روابط عمومی و توسعه بانکداری الکترونیک


مبانی نظری و پیشینه روابط عمومی و توسعه بانکداری الکترونیک

مبانی نظری و پیشینه روابط عمومی و توسعه بانکداری الکترونیک

دانلود مبانی نظری و پیشینه روابط عمومی و توسعه بانکداری الکترونیک

مبانی نظری و پیشینه روابط عمومی و توسعه بانکداری الکترونیک
دسته بندی علوم اجتماعی
فرمت فایل docx
حجم فایل 208 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 99

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه: 10

2-1- بخش اول: تاریخچه روابط عمومی در ایران و جهان. 10

2-1-1- تاریخچه روابط عمومی در جهان. 10

2-1-1-1- روابط عمومی در آغاز قرن بیستم. 11

2-1-1-2- جنگ جهانی اول(1918- 1914) 13

2-1-1-3- در فاصله بین دو جنگ جهانی. 14

2-1-1-4- جنگ جهانی دوم ( 1945- 1939 ) 14

2-1-2- تاریخچه روابط عمومی در ایران. 15

2-1-2-1- روابط عمومی از انقلاب اسلامی تا پایان جنگ ایران و عراق (1979 – 1988.م ) 17

2-1-2-2- روابط عمومی پس از جنگ ایران و عراق. 17

2-1-2-3 موقعیت روابط عمومی در ایران کنونی. 18

2-1-3- انقلاب ارتباطات، ظهور جوامع اطلاعاتی و تحول روابط عمومی. 19

2-1-3-1- جهانی شدن و تحول روابط عمومی در اقتصاد جدید. 19

2-2- بخش دوم: تعریف مفاهیم پژوهش... 21

2-2-1- تعاریف روابط عمومی: 21

2-2-2- ویژگیهای روابط عمومی: 24

2-2-3-  نقشها و وظایف روابط عمومی. 25

2-2-3-1- وظایف درون سازمانی. 25

2-2-3-2- وظایف برون سازمانی. 26

2-2-4- انواع روابط عمومی: 27

2-2-5- نقش ها و وظایف کارشناسان روابط عمومی. 28

جدول2-1 : نقش کارگزاران روابط عمومی در سازمان و ارتباط آن با الگوهای 4 گانه. 29

2-2-6- موانع و مشکلات ساختاری روابط عمومی در ایران از دید کارشناسان و استادان ارتباطات.. 31

2-2-7- روابط عمومی در جامعه اطلاعاتی. 33

2-2-8- روابط عمومی الکترونیک.. 35

2-2-8-1 روابط عمومی آنلاین. 36

2-2-8-2- روابط عمومی سایبر. 36

2-2-8-3- روابط عمومی اینترنتی. 37

2-2-8-4- روابط عمومی مجازی.. 37

2-2-9- فرآیندهای کلیدی روابط عمومی. 39

جدول2-2 : فرایندهای کلیدی روابط عمومی. 39

2-2-9-1- تحقیق در روابط عمومی. 39

جدول 2- 3 : تحقیق و چهارمدل روابط عمومی گرونیک.. 41

2-2-9-2- برنامه ریزی.. 41

2-2-9-2-1- وسعت وظایف روابط عمومی. 42

2-2-9-2-2- روابط عمومی و ارتباط با رسانه ها: 42

2-2-9-2-3- روابط عمومی و تبلیغات: 43

جدول 2- 5. مزایا و معایب وسایل تبلیغاتی. 45

2-2-9-3- تامین منابع. 47

2-2-9-3-1- اندازه و تعداد کارکنان روابط عمومی. 47

2-2-9-4- اجرا 49

2-2-9-5- ارزیابی. 49

جدول 2- 6 . ضرورت ارزیابی در تحقیقات روابط عمومی بر اساس مطالعات IPRA.. 50

2-2-9-5-1- ارزیابی قبل از اجرا 50

2-2-9-5-2- ارزیابی بعد از اجرا 50

2-2-9-5-3- موانع و متدهای ارزیابی روابط عمومی. 51

2-2-10- روابط عمومی و سازمان ها 51

2-2-10-1- جایگاه روابط عمومی در میان سازمان ها 51

2-2-10-2- تئوری سیستمها، انواع سازمانها و عملکرد روابط عمومی آنها 52

2-2-10-2-1- تفاوت نظام ها: 54

2-2-10-2-2- نقش روابط عمومی سازمان در تناسب تئوری سیستم ها 55

2-2-10-3-  نقش روابط عمومی در قالب تئوری سیستم ها 57

2-2-10-4- روابط عمومی و مدیریت دانایی. 57

2-2-10-4-1-  یادگیری سازمانی، اصول سازمان یادگیرنده 58

2-2-11- روابط عمومی و مدیریت استراتژیک.. 59

2-2-12- مدیریت ارتباط با مشتری.. 61

2-2-12-1- راهبرد مشتری محوری و رضایت مشتری.. 62

2-2-12-1-1- سنجش رضایت مشتری، مدل فریمن یا ذی نفعان. 63

جدول 2-7: ذی نفعان مطرح برای سازمان ها 63

2-2-13-  روابط عمومی و مدیریت مشارکتی در سازمان. 64

2-2-13-1- روابط عمومی و مدیریت مشارکتی. 64

2-2-13-2- مفهوم سهامدار، روابط سهامداران و عملکرد روابط عمومی: 66

روابط عمومی مالی. 66

جدول 2-8 مدل سه مرحله ای روابط عمومی سازمانی. 68

2-2-13-3- استراتژی روابط عمومی در سازمان. 68

2-2-13-4- موسسات اقتصادی و روند آتی روابط عمومی. 69

2-2-14- روابط عمومی و نظام بانکداری.. 69

2-2-15- بانکداری الکترونیکی. 70

2-2-15-1- تعریف بانکداری الکترونیک: 72

2-2-15-2- خدمات بانکداری الکترونیک: 74

2-2-15-3- اجزای بانکداری الکترونیک در ایران: 74

2-2-15-4- کانالهای ارائه خدمات الکترونیکی: 75

2-2-15-4-1- بانکداری خانگی: 75

2-2-15-4-2- بانکداری مبتنی بر صفحات وب: 76

2-2-15-4-3- بانکداری مبتنی بر ماشین های خودپرداز: 76

2-2-15-4-4- بانکداری تلفنی: 76

2-2-15-4-5- خدمات بانکی مبتنی بر تلویزیون: 77

2-2-15-4-6- بانکداری اینترنتی: 77

2-2-15-4-7- بانکداری از طریق موبایل(موبایل بانک): 78

2-2-15-5- انواع بانکداری الکترونیک: 78

2-2-15-6- مزایا و معایب بانکداری الکترونیکی: 79

2-2-15-6-1- مزایای بانکداری الکترونیکی: 79

2-2-15-6-2- معایب بانکداری الکترونیکی: 80

2-2-15-7- اصول بانکداری الکترونیک.. 81

2-2-15-7-1- مشتری مداری: 81

2-2-15-7-2- ایجاد تنوع درابزارهای خدمات رسانی: 81

2-2-15-8- بانکداری الکترونیک در ایران. 82

2-2-15-9- بررسی میزان استفاده از بانکداری الکترونیک در ایران. 83

2-2-15-9-1- ده سال بانکداری الکترونیک به روایت آمار. 83

2-2-15-9-2- ایران و چالشهای نوین صنعت بانکداری الکترونیکی: 84

2-3- بخش سوم: نظریه های تحقیق. 84

2-3-1- رویکردهای نظری.. 84

2-3-1-1- مدلهای چهارگانه گرونیک و هانت.. 84

2-3-1-2- نظریه تعالی سازمانی: 91

2-4- بخش چهارم: پژوهشهای پیشین. 93

2-4-1- تحقیقات داخلی: 94

2-4-2- تحقیقات خارجی: 96

2-5- چهارچوب نظری.. 98

2-5-1- الگوی هانت و گرانیک.. 98

2-5-2- نظریه تعالی. 98

2-6- فرآیند فرموله کردن متغیرها و مفاهیم تحقیق. 99

دانلود مبانی نظری و پیشینه روابط عمومی و توسعه بانکداری الکترونیک

پاورپوینت روستای آبنیک

پاورپوینت روستای آبنیک

تمامی اطلاعات روستای آبنیک واقع در فشم(پلان و اسکیس و تصاویر و طرح هادی)

دانلود پاورپوینت روستای آبنیک

روستای آبنیک 
روستا1
روستا2
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 44306 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 133

تمامی اطلاعات روستای آبنیک شامل عکس های گرفته شده و اسکیس های دستی زده شده و طرح هادی و  تمامی نقشه ها در این فایل وجود دارد و میتوانید برای پروژه روستا 1 و 2 از این فایل استفاده کنید. 

دانلود پاورپوینت روستای آبنیک

دانلود فایل ورد Word داده کاوی در بانکداری الکترونیکی


دانلود فایل ورد Word داده کاوی در بانکداری الکترونیکی

عنوان کامل داده کاوی در بانکداری الکترونیکی دسته مهندسی کامپیوتر فرمت فایل WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات 95

دانلود دانلود فایل ورد Word داده کاوی در بانکداری الکترونیکی

دانلود فایل ورد Word داده کاوی در بانکداری الکترونیکی
دانلود فایل Word داده کاوی در بانکداری الکترونیکی
دانلود فایل ورد داده کاوی در بانکداری الکترونیکی
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 725 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 90
عنوان کامل: داده کاوی در بانکداری الکترونیکی
دسته: مهندسی کامپیوتر
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 95

 

چکیده:

امروزه داده ها قلب تپنده فرایند تجاری بیشتر شرکت ها تلقی می شوند،آن ها فارغ از خرد و کلان بودن نوع صنعت در تمامی صنایع نظیر ارتباطات، تولید ،بیمه، کارت اعتباری و بانکداری از طریق تعاملات در سیستم های عملیاتی شکل می گیرند. لذا نیازی به ابزاری است که بتوان داده های ذخیره شده را پردازش کرده و اطلاعات حاصل از آن را در اختیار کاربران قرار دهد. در این راستا سازمان های بسیاری در حال استفاده از داده کاوی برای کمک به مدیریت تمام فازهای ارتباط با مشتری هستند.این سازمان ها می تواند با برسی ویژگی ها و علت استفاده برخی از مشتریان از کالا ها و یا خدمات خود یا برسی علل عدم استقبال برخی از مشتریان از برخی کالاها نقاط قوت و ضعف خود را بیابند و در راستای بهبود کیفیت گام بردارند.امروزه به دلیل وجود بانکداری الکترنیکی ثبت اطلاعات تراکنشی راحت تر صورت می گیرد و همین امر موجب شده است روش های کمی جایگزین روش های کیفی شود.در این تحقیق به منظور شناسایی مشتریان بانک و تدوین استراتژی مناسب برای برخورد با آنها از داده کاوی و ابزار استفاده می شود. وهمچنین تقلبهای صورتهای مالی به شکل چشمگیری توجه عموم جامعه ،رسانه ها،سرماگذاران را به خود جلب کرده است و موسسات مالی و پولی به شدت به دنبال تسریع و سرعت عمل در شناخت فعالیت کلاهبرداران و متقلبان می باشند.لذا بکارگیری تکنیکهای شناسایی تقلب به منظور جلوگیری از اقدامات متقلبانه درسیستم های بانکداری الکتزونیک لازم است،عموما روش های شناسایی تقلب به دو دسته اصلی تشخیص ناهنجاری و تشخیص سوء استفاده تقسیم می شوند.در روش تشخیص ناهنجاری ،تاریخچه رفتار مشتری به عنوان یک ناهنجاری یا تقلب ثبت شود.روش سوء استفاده بر رفتارهای خاص مشتری تمرکز دارد و دقیقا رفتارهای شناخته شده را تقلب فرض می کند.در این تحقیق علاوه بر مقایسه روش های فوق و تشریح چگونگی عملکرد سازوکارهای مبتنی بر آن ،انواع تکنیکهای تشخیص تقلب در بانکداری الکترونیک ارائه و روشهای داده کاوی مورد استفاده در کشف تقلب مزایا و معایب هریک به تفصیل شرح داده خواهد شد.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: مقدمه
۱٫۱٫ مقدمه
۱٫۲٫ تعریف مسائله و بیان سوال های اصلی تحقیق
۱٫۳٫ سابقه و ضرورت انجام تحقیق
۱٫۴٫ هدف
۱٫۵٫ کاربرد
فصل دوم: مفاهیم واصطلاحات
۲٫۱٫ مقدمه
۲٫۲٫ تاریخچه ی داده کاوی
۲٫۳٫ تعریف داده کاوی
۲٫۴٫ روش های داده کاوی
۲٫۴٫۱٫ خوشه بندی
۲٫۴٫۱٫۱٫ روش تقسیم بندی
۲٫۴٫۱٫۲٫ روش سلسه مراتبی
۲٫۴٫۱٫۳٫ روش مبتنی بر چگالی
۲٫۴٫۲٫ کشف قواعد وابستگی
۲٫۴٫۳٫ طبقه بندی
۲٫۵٫ مراحل داده کاوی
۲٫۶٫ اندازه گیری نتایج
۲٫۷٫ آمار و داده کاوی
۲٫۸٫ بانکداری الکترونیک
۲٫۹٫ تاریخچه بانکداری الکترونیک در ایران
۲٫۱۰٫ سیستم های بانکداری الکترونیکی
۲٫۱۱٫ شاخه های بانکداری الکترونیک برحسب نیازهای بازار بانکداری الکترونیک
۲٫۱۲٫ مزایای بانکداری الکترونیک
۲٫۱۳٫ پول الکترونیکی
۲٫۱۴٫ انواع پول الکترونیکی
۲٫۱۴٫۱٫ پول الکترونیکی شناسایی شده
۲٫۱۴٫۲٫ پول الکترونیکی غیرقابل شناسایی (بی‌نام و نشان)
۲٫۱۵٫ نتیجه گیری
فصل سوم: مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری الکترونیکی
۳٫۱٫ مقدمه
۳٫۲٫ مدیریت ارتباط با مشتری
CRM
۳٫۳٫ ارتباط
۳٫۴٫ هرم ارزش مسشتری
۳٫۵٫ خوشه بندی مشتریان بانک ملت با استفاده از داده کاوی
۳٫۶٫ استخراج داده های مربوط به شاخص ها
۳٫۷٫ بررسی وضعیت داده و آماده سازی آن
۳٫۸٫ برسی عدم همبستگی فیلدها با استفاده از آنالیز واریانس
۳٫۹٫ تقسیم بندی مشتریان در گروه به صورت غیر فازی
۳٫۹٫۱٫ تقسیم بندی مشتریان به ۵ گروه به صورت فازی
۳٫۹٫۲٫ تحلیل خوشه ها
۳٫۱۰٫ استخراج قواعد
۳٫۱۱٫ ایجاد نرم افزار های داده کاوی برای مدیریت روابط مشتری
۳٫۱۱٫۱٫ تقسیم بندی مشتری
۳٫۱۱٫۲٫ پیش بینی رویگردانی
۳٫۱۲٫ پیشنهادات
۳٫۱۳٫ نتیجه گیری
فصل چهارم: روش ها و راهکارهای شناسایی تقلب در بانکداری الکترونیک
۴٫۱٫ مقدمه
۴٫۲٫ تقلب
۴٫۳٫ شناسایی تقلب
۴٫۴٫ انواع تقلب در بستر بانکداری الکترونیک
۴٫۴٫۱٫ تشخیص سو استفاده
۴٫۴٫۲٫ تشخیص ناهنجاری
۴٫۵٫ تکنیک تشخیص تقلب
۴٫۵٫۱٫ سیستم خبره
۴٫۵٫۲٫ برون هشته ای
۴٫۵٫۳٫ شبکه عصبی
۴٫۵٫۴٫ استدلال بر پایه مدل
۴٫۵٫۵٫ رویکرد میتنی بر قواعد
۴٫۵٫۶٫ تجزیه و تحلیل حالت گذار
۴٫۵٫۷٫ تکنیک ها
۴٫۵٫۸٫ داده کاوی
۴٫۶٫ وظایف داده کاوی
۴٫۶٫۱٫ طبقه بندی
۴٫۶٫۲٫ خوشه بندی
۴٫۶٫۳٫ پیش بینی
۴٫۶٫۴٫ کشف نقاط پرت
۴٫۶٫۵٫ رگرسیون
۴٫۶٫۶٫ تصویرسازی
۴٫۷٫ روشهای داده کاوی در مورد استفاده در تحقیقات کشف تقلبهای مالی
۴٫۷٫۱٫ مدل رگرسیون
۴٫۷٫۲٫ شبکه های عصبی مصنوعی
۴٫۷٫۳٫ شبکه استنباط بیزین
۴٫۷٫۴٫ درختان تصمیم
۴٫۸٫ یک چارچوب کلی برای الگورتیم های داده کاوی
۴٫۹٫ راه آینده چالشهای پیش رو
۴٫۱۰٫ نتیجه گیری
منابع و مراجع
واژه نامه فارسی به انگلیسی
واژه نامه انگلیسی به فارسی
فهرست اشکال و نمودارها:
شکل ۱-۲٫ مراحل داده کاوی
شکل۱-۳ . مدیریت فرایند کسب و کار
شکل ۲-۳٫ هرم ارزش مشتری براساس ۵ خوشه بدست آمده
شکل ۳-۳٫ تلفیق رفتار داده های دموگرافیک
شکل ۴-۳٫ دلایل برای رویگردانی داوطلبانه
شکل ۱-۴٫ چرخه حیات مالی
نمودار ۱-۴٫ چگونگی دسته بندی داده ها براساس رفتارعادی
نمودار ۲-۴٫ ناهنجاری متنی
نمودار ۳-۴٫ ناهنجاری انبوه
شکل ۲-۴٫ روشهای داده کاوی استفاده شده برای کشف انواع تقلبهای مالی (
Ngai et,al.2010)
شکل ۵-۴٫ چارچوب کلی کشف تقلبهای مالی با استفاده از کارایی (
Yue et,al .2007 )
فهرست جداول:
جدول۱-۳ . مراکز ۵ خوشه به روش غیر فازی
جدول۲-۳ . نمونه ای از خروجی نرم افزار
Spss
جدول ۳-۳٫نمونه ای از خروجی نرم افزار
DataEngin
جدول ۴-۳٫ تراکم خوشه ها با استفاده از روش غیر فازی و فازی
جدول ۵-۳٫مقادیر بدست آمده برای
µ با تعداد خوشه های مختلف
جدول ۶-۳ . مقادیر محاسبه شده برای ارزیابی خوشه ها با استفاده از معادلات ذکر شده
جدول۱-۴ . طبقه بندی تقلبهای مالی (
Ngai et,al.2010)
جدول ۲- ۴٫ جدول زیان های حاصل از تقلب های مالی از طریق کارت های اعتباری بانکی در انگلستان (۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷)-منبع
APAGS سال ۲۰۰۶ (آمار به میلیون پوند)
جدول ۳-۴ .جمع زیان های حاصل از تقلب های مالی از طریق سیستم های بانکداری الکترونیکی در انگلستان (۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷)- منبع
APAGS سال ۲۰۰۶ (آمار به میلیون پوند)
جدول ۴-۴٫اهداف اصلی تحقیقتهای انجام شده در مورد کشف تقلبهای شزکتی از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۸ (
Ngai et.al ,2010)

دانلود دانلود فایل ورد Word داده کاوی در بانکداری الکترونیکی